Uudet webinaarit 2022!

 Jos haluat tulla kuulolle, niin tilaa YOUTUBE -kanava. Tarjoamme kaikille osallistujille uuden OnePager -digitaalisen työkirjasivun jokaisessa webinaarissa. Webinaareissa on myös yllätystarjouksia. Ensimmäinen on alennuskoodi Työkirjan ostoon. Nämä löytyvät etusivulta.

TULOSSA 17.2. klo 8.30-9.00

Liikennettä tulee useista kanavista. Mieli saada liidejä ostopolku on käsikirjoitteva oikein. Mistä liikennettä ja miten saadaan parempi konversio? Miten kasvavasta liikenteestä mitataan ulos maksimaalinen hyöty?

YouTubesta livenä

Digitaalinen ostopolku

Valmennamme kuinka asiakkaan matka tehdään pisteestä A pisteeseen B. Tukenamme on Digituottamaan -työkirjan kolme vaihetta ja yhdeksän askelta. OnePager-digitaalisen työkirjasivun  ja webinaarissa  kerrottu alennuskoodi löytyy etusivulta.

YouTubesta livenä

Miljoonan dollarin kaava

Digivalmentajat Jouni ja Arttu avaavat salaisen kaavan, jolla teet voittavan koukun, tarinan ja tarjouksen.

27 kertaa vain asiaa

Mikä on sisällön tiekartta?

Kuinka Digituottamaan -työkirjan mukaan tehdään tulosta tuova sisällön tiekartta? Se noudattaa kaavaa 3 x 3 x 3 eli yhteensä 27. Mistä oikein on kysymys.

B2B myyntikeskustelu

Kuinka klousaat kauppaa?

Kuinka käsikirjoitat yrityksesi täydellisen tarjouksen? Mitkä neljä vaihetta kuuluvat hyvään myyntikeskusteluun? Miten lopuksi klousaat kaupat!

Mistä tämä kokonaisuus muodostuu?

Digituottamaan valmennusohjelma

Työkirja

Teimme työkirjan, joka auttaa sinua saamaan digimarkkinointisi tuottamaan. Opit tunnistamaan digimarkkinoinnin yleisimmät karikot. Ymmärrät ostopolkujen logiikan ja opit rakentamaan niitä.

Verkkokurssi

Yli 100-sivuisessa työkirjassa on 20 tehtävää, ja verkkokurssilla saat nämä tehtävät myös sähköisessä muodossa. Lisäksi jokaista lukua ja tehtävää syvennetään omalla videolla.

Valmennukset

Suunnittelemme ja valmennamme kolmen vaiheen ja yhdeksän askeleen prosessin aina ensimmäiseen lanseeraukseen asti. Sinun asiakkaasi ostopolku pisteestä A pisteeseen B.

YouTube & Fb Streamit

Meillä on oma YouTube-kanava ja Facebook, johon ilmestyy uutta sisältöä liki jokainen torstai klo 8.15. Tule kanaville tilaajaksi, niin saat digivalmentajilta uusia tuulia ja ajatuksia tason nostoon!

Digituottamaan pähkinänkuoressa

Miten saat digin tuottamaan?

Mikä on #digituottamaan?

Autamme yrityksiä tekemään rahaa hyvällä digimarkkinoinin ja-myynnin toteutussuunnitelmalla. Emme suunnittele tätä teknologiakeskeisesti vaan tuloshakuisesti.  Eli toteutus ei riipu mitä teknologiaa käytät vaan kysymys on prosessista, jolla saa kokonaisuuden haltuun. Tämän jälkeen voit viedä toteutuksen haluamaasi ekosysteemiin. 

Yrityksen omasta datasta rakennetun toteutussuunnitelman pohjalta voit johtaa, tuottaa, mitata, investoida ja lanseerata yrityksesi digikampanjat luottamuksella ja saat investoinnille tuottoa.

Miksi teimme tämän kokonaisuuden?

Olemme yrittäjiä ja olemme huolestuneita, koska digimarkkinointia johdetaan liikaa teknologia, media ja konsultointimalleilla. Halusimme uudistaa ajattelumallin ( myös omamme)  ja rakentaa yrittäjille & markkinoijille sopivan konkreettisen aikaa- ja rahaa säästävän toimintamallin, jonka kärjeksi muodostui:

“Lopeta ajan- ja rahan hukkaaminen ylihintaiseen teknologiaan ja konsultointiin, jotka ratkaisevat vain yhden osan digimarkkinoinnin ja myynnin palapelistä.”

Laitetaan digi tuottamaan rakentamalla kokonaisuus yhdellä prosessilla: sinun datasta, sisällöstä, palveluista, tavoitteista, budjetista ….!

Emme ulkoista tätä tekemistä vaan sitoudumme jokaisen yrityksen kanssa tekemään yhdeksän teeman kokonaisuuden ensimmäiseen lanseeraukseen asti- pisteestä A pisteeseen B.

Kenelle tämä sopii?

Tämä malli sopii erinomaisesti, jos myyt digikanavissa tuotetta tai palvelua, jonka arvo on muutama tuhat euroa. Toteutussuunnitelma säästää aikaa ja rahaa, koska et ryntää tekemään kampanjoita ensin teknologiaymporistöihin - vaan SUUNNITTELET, mietit, arvioit ja VALITSET ne elementit,  joilla voitat kilpailun markkinoilla. Tähän olemme rakentaneet sinulle valmennusohjelman ja konkreettisen toteutussuunnitelman, mikä koostetaan sinun datasta ja sisällöstä.

Miten tämä eroaa niistä digi-, media-, hyper- ja mainospalveluista, joita olet ostanut?

Ainakin sillä tavalla, että suosituksemme on - Älä osta tätä -  jos et ole 100 % luottavainen. Me uskomme hyvää suunnitteluun - sanomme sitä digistrategiaksi. Olemme tehneet sen vielä konkreettisemmaksi. Toteutamme kanssasi “käsikirjoituksen”, joka kattaa kaikki digikampanjan lanseerauksen yhdeksän välttämätöntä osaa ja sinun valitsemasi taktiikat.

Kun tämä kokonaisuus on valmis, voit viedä sen valitsemaasi teknologiaympäristöön, aloittaa sisältötuotannot, budjetoida mediat ja lanseerata luottamuksella. Katsomme ja analysoimme sitten tulokset yhdessä. Kysyn suoraan: Miten nykyisen palveluntarjoajan kanssa meni viimeksi? Olitko tyytyväinen ja mikä oli hänen toimintamallinsa? 

Mille tasolle haluat nousta digimarkkinoinnissa?

Tunnista ensin, millä tasolla olet nyt. Rakenne oikeilla valinnoilla systemaattinen polku uudelle tasolle. Digivalmentajat kuvaavat, kuinka altavastaaja muuntuu edelläkävijäksi.

Katso video