Digituottamaan konseptin idea

Yhdeksän askelta

Teimme videon digituottamaan konseptista. Kolmen vaiheen ja yhdeksän askeleen kautta saat kokonaiskuvan digimarkkinoinnin kehityspisteistä ja pullonkauloista. Digivalmentajat livenä!

Alkuvuoden tarjous: Tarjouskoodilla DIGI22 saat - 30%.

digituottamaan prosessi
aukeamat1000px2
Hanki Digituottamaan työkirja!

Aloita digimarkkinoinnin tason nosto

Teimme työkirjan, joka auttaa sinua saamaan digimarkkinointisi tuottamaan ja pääset kehittämään liiketoimintaasi. Opit tunnistamaan digimarkkinoinnin yleisimmät karikot. Ymmärrät ostopolkujen logiikan ja opit rakentamaan niitä. 

Johdat tavoitteiden ja mittareiden kautta ja investoit vain tuloksiin. Osaat luoda jatkuvaa sisältöä ja tehdä täydellisen tarjouksen. 
Digituottamaan-työkirja perustuu yhdeksän askeleen prosessiin, joka nostaa digimarkkinointisi sille tasolle, jolle olet sen itse valmis nostamaan. 

kirja_600px_vaaka
Digituottamaan konsepti

Kenelle digituottamaan sopii?

Tämä malli sopii erinomaisesti, jos myyt digikanavissa tuotteita tai palveluja. Digituottamaan säästää aikaa ja rahaa, koska et ryntää tekemään kampanjoita ensin teknologia ympäristöihin - vaan teet ensin käsikirjoituksen, mietit, arvioit ja valitset ne elementit,  joilla voitat kilpailun markkinoilla. Tähän olemme rakentaneet sinulle digituottamaan-konseptin ja konkreettisen toimintamallin, mikä koostetaan sinun datasta ja sisällöstä. Kolme vaihetta ja yhdeksän askelta digimarkkinoinnin tason nostamiseen. Pisteestä A pisteeseen B.

1. Kannattava kohderyhmä

Jos myyt kaikille, et myy kenellekään. Ei ole olemassa tuotetta tai palvelua, joka sopisi kaikille. Ja vaikka olisi, senkin myyntiä saadaan tehostettua löytämällä markkinontiin kannattavia kohderyhmiä.

2. Ongelmasta ratkaisuun

Liikkeelle lähdetään miettimällä yleisellä tasolla, mihin tunnistettuun ongelmaan sinulla on markkinoiden paras ratkaisu. Kuinka ratkaisusi tukee asiakkaasi kokemaa muutosta sekä mitä se vähentää tai lisää?

3. Koukuttava tarina

Jos markkinointi ei toimi, syy löytyy AINA jostain näistä kolmesta; emme onnistu vangitsemaan potentiaalisen asiakkaan huomiota, tarinamme ei vakuuta tai tarjouksemme ei just nyt houkuttele.

4. Toimiva ostopolku

Ostopolku (Funnel) on joukko digimarkkinoinnin toimenpiteitä, joilla potentiaalinen asiakas kuljetetaan vaihe vaiheelta kohti lopullista tavoitetta (konversio). Ostopolku on silta kassakoneeseen.

5. Liidimagneetti

Digituottamaan-valmennuksessa kutsumme liidimagneetiksi periaatteessa kaikkea sitä sisältöä, joka tempaa potentiaalisen asiakkaan ostopolullemme ja/tai vie häntä ostopolulla eteenpäin.

6. Täydellinen tarjous

Löysä, jäsentelemätön ja ostopolun aiempien vaiheiden kanssa eri tarinaa kertova tarjous voi hyvinkin pilata orastavan kaupan. Samasta syystä myös myynnin ja markkinoinnin on puhuttava samaa kieltä.

7. Sisällöstä virtaa

Jokaiselle sisällölle, olipa se sitten blogikirjoitus, somepostaus, bannerimainos, video, podcast tai sähköpostiviesti, täytyy miettiä tarkoitus, paikka ja kokonaisuus, johon se kuuluu.

8. Liikenteestä kasvua

Digimarkkinoinnin ydintä on verkkosivuillemme saapuva liikenne. Sitä on oltava riittävästi ja sen oltava laadukasta. Näitä kolmea tarvitaan: Orgaaninen liikenne, ostettu liikenne ja omistettu liikenne

9. Digi tuottamaan

Lähdetään liikkeelle katsomalla eteenpäin, mitä liiketoiminnan tavoitteita digimarkkinoinnilla halutaan saavuttaa? Esittelemme Digituottamaan -konseptissa seitsemän olennaista digimarkkinoinnin tavoitetta ja tuomme mukaan eri kanavien analytiikasta nostettuja keskeisiä mittareita. Valitse omat mittarit kokonaiskuvan hahmottamiseen! MITEN meillä menee? Mitä tämä tarkoittaa? Mitä pitäisi tehdä? Onko tämä hyvä suunta? Miksi tämä toimii, niin kuin se tekee?

Mitä maksaa?

Digituottamaan valmennusohjelma

Työkirja

49,50 /sis. alv 24%

Digituottamaan-työkirja perustuu kolmen vaiheen ja yhdeksän askeleen prosessiin, joka nostaa digimarkkinointisi uudelle tasolle. 


Valmennus

Kysy tarjous!

Yrityskohtaisessa valmennuksessa  valmennamme  ostopolun ensimmäiseen lanseeraukseen asti - asiakkaan matkan pisteestä A pisteeseen B.