Yhdeksän askelta
Teimme videon digituottamaan konseptista. Kolmen vaiheen ja yhdeksän askeleen kautta saat kokonaiskuvan digimarkkinoinnin kehityspisteistä ja pullonkauloista. Digivalmentajat livenä!
Alkuvuoden tarjous: Tarjouskoodilla DIGI22 saat - 30%.

Aloita digimarkkinoinnin tason nosto
Teimme työkirjan, joka auttaa sinua saamaan digimarkkinointisi tuottamaan ja pääset kehittämään liiketoimintaasi. Opit tunnistamaan digimarkkinoinnin yleisimmät karikot. Ymmärrät ostopolkujen logiikan ja opit rakentamaan niitä.
Johdat tavoitteiden ja mittareiden kautta ja investoit vain tuloksiin. Osaat luoda jatkuvaa sisältöä ja tehdä täydellisen tarjouksen.
Digituottamaan-työkirja perustuu yhdeksän askeleen prosessiin, joka nostaa digimarkkinointisi sille tasolle, jolle olet sen itse valmis nostamaan.

Kenelle digituottamaan sopii?
Tämä malli sopii erinomaisesti, jos myyt digikanavissa tuotteita tai palveluja. Digituottamaan säästää aikaa ja rahaa, koska et ryntää tekemään kampanjoita ensin teknologia ympäristöihin - vaan teet ensin käsikirjoituksen, mietit, arvioit ja valitset ne elementit, joilla voitat kilpailun markkinoilla. Tähän olemme rakentaneet sinulle digituottamaan-konseptin ja konkreettisen toimintamallin, mikä koostetaan sinun datasta ja sisällöstä. Kolme vaihetta ja yhdeksän askelta digimarkkinoinnin tason nostamiseen. Pisteestä A pisteeseen B.
1. Kannattava kohderyhmä
Jos myyt kaikille, et myy kenellekään. Ei ole olemassa tuotetta tai palvelua, joka sopisi kaikille. Ja vaikka olisi, senkin myyntiä saadaan tehostettua löytämällä markkinontiin kannattavia kohderyhmiä.
2. Ongelmasta ratkaisuun
Liikkeelle lähdetään miettimällä yleisellä tasolla, mihin tunnistettuun ongelmaan sinulla on markkinoiden paras ratkaisu. Kuinka ratkaisusi tukee asiakkaasi kokemaa muutosta sekä mitä se vähentää tai lisää?
3. Koukuttava tarina
Jos markkinointi ei toimi, syy löytyy AINA jostain näistä kolmesta; emme onnistu vangitsemaan potentiaalisen asiakkaan huomiota, tarinamme ei vakuuta tai tarjouksemme ei just nyt houkuttele.
4. Toimiva ostopolku
Ostopolku (Funnel) on joukko digimarkkinoinnin toimenpiteitä, joilla potentiaalinen asiakas kuljetetaan vaihe vaiheelta kohti lopullista tavoitetta (konversio). Ostopolku on silta kassakoneeseen.
5. Liidimagneetti
Digituottamaan-valmennuksessa kutsumme liidimagneetiksi periaatteessa kaikkea sitä sisältöä, joka tempaa potentiaalisen asiakkaan ostopolullemme ja/tai vie häntä ostopolulla eteenpäin.
6. Täydellinen tarjous
Löysä, jäsentelemätön ja ostopolun aiempien vaiheiden kanssa eri tarinaa kertova tarjous voi hyvinkin pilata orastavan kaupan. Samasta syystä myös myynnin ja markkinoinnin on puhuttava samaa kieltä.
7. Sisällöstä virtaa
Jokaiselle sisällölle, olipa se sitten blogikirjoitus, somepostaus, bannerimainos, video, podcast tai sähköpostiviesti, täytyy miettiä tarkoitus, paikka ja kokonaisuus, johon se kuuluu.
8. Liikenteestä kasvua
Digimarkkinoinnin ydintä on verkkosivuillemme saapuva liikenne. Sitä on oltava riittävästi ja sen oltava laadukasta. Näitä kolmea tarvitaan: Orgaaninen liikenne, ostettu liikenne ja omistettu liikenne
9. Digi tuottamaan
Lähdetään liikkeelle katsomalla eteenpäin, mitä liiketoiminnan tavoitteita digimarkkinoinnilla halutaan saavuttaa? Esittelemme Digituottamaan -konseptissa seitsemän olennaista digimarkkinoinnin tavoitetta ja tuomme mukaan eri kanavien analytiikasta nostettuja keskeisiä mittareita. Valitse omat mittarit kokonaiskuvan hahmottamiseen! MITEN meillä menee? Mitä tämä tarkoittaa? Mitä pitäisi tehdä? Onko tämä hyvä suunta? Miksi tämä toimii, niin kuin se tekee?
Digituottamaan valmennusohjelma
Työkirja
49,50 /sis. alv 24%
Digituottamaan-työkirja perustuu kolmen vaiheen ja yhdeksän askeleen prosessiin, joka nostaa digimarkkinointisi uudelle tasolle.
Verkkokurssi
186 / sis. alv 24%
Olemme tehneet verkkokurssin, jonka tehtävänä on toimia ohituskaistana niille, jotka haluavat päästä tuumasta toimeen mahdollisimman nopeasti.
Valmennus
Kysy tarjous!
Yrityskohtaisessa valmennuksessa valmennamme ostopolun ensimmäiseen lanseeraukseen asti - asiakkaan matkan pisteestä A pisteeseen B.