Markkinoija, lopeta  digimarkkinointisi kanssa tuskailu!
TYÖKIRJA JA VERKKOKURSSI KASVUHALUISILLE YRITYKSILLE
Teimme työkirjan, joka auttaa sinua saamaan digimarkkinointisi tuottamaan ja pääset kehittämään liiketoimintaasi.

Opit tunnistamaan digimarkkinoinnin yleisimmät karikot. Ymmärrät ostopolkujen logiikan ja opit rakentamaan niitä. 

Johdat tavoitteiden ja mittareiden kautta ja investoit vain tuloksiin. Osaat luoda jatkuvaa sisältöä ja tehdä täydellisen tarjouksen. 

Digituottamaan-työkirja perustuu yhdeksän askeleen prosessiin, joka nostaa digimarkkinointisi sille tasolle, jolle olet sen itse valmis nostamaan. 

Yrittäjä, ota haaste vastaa! Tehoton markkinointi tulee kalliiksi ja on yksi yleisimmistä kasvun esteistä. 

Muutos on yhden klikkauksen päässä. 
HUOM! ALV JA POSTITUSKULUT SIS. HINTAAN!

 3 vaihetta

Digimarkkinoinnin kehittämisen yhdeksän (9) askelta on jaettu kolmeen (3) vaiheeseen.

PERUSTA 
KUNTOON

OSTOPOLKU 
KUNTOON

LIIKENTEEN LÄHTEET JA SISÄLLÖT KUNTOON

Digimarkkinoinnin prosessi kuntoon:
 Työkirja + verkkokurssi
Aloita tilaamalla työkirja. Lähetämme sen sinulle suoraan digipainosta. Postitus- ja maksutietojen jälkeen ohjaamme sinut ostopolun seuraavaan tarjoukseen ja kerromme lisää verkkokurssista ja digitehtävistä.

Työkirja ja verkkokurssi antavat sinulle erinomaisen pohjan, ja jos haluat, että prosessi rakennetaan yhdessä ohjatusti, tule mukaan syksyllä 2021 alkavaan #Digituottamaan -valmennusohjelmaan.   

Tervetuloa mukaan! Jo muutaman viikon päästä markkinointiasi ohjaa tieto.
Työkirja 49,90€ + Verkkokurssi 149,00€ 
Tilaa nyt! Tarjous on voimassa rajoitetun ajan. 
ALV. 24% JA POSTITUSKULUT SISÄLTYVÄT HINTAAN

Olen äärimmäisen otettu, kun pääsimme mukaan Digituottamaan-pilottiin. Pilotti avasi hyvin silmiä, kuinka hyvin suunniteltu ja toteutettu digimarkkinointi voi toimia – ja kuinka sitä voi mitata. Toteutus oli loistavasti suunniteltu ja saimme hyvää materiaalia tulevaisuuden markkinointiin.

Jouni Kontkanen, toimitusjohtaja Palavaneri Oy / Kiilax Oy


Koronan myötä siirryimme palvelemaan verkkoon, ja Digituottamaan on ollut meille matka uuteen kulttuuriin. Kohdata, oppia, myydä ja harjoitella asiakkaiden kanssa online, on ollut meille digiloikka. Suuntamme on selvä. Askel askeleelta etenemme digitaalisuudessa ja tuotamme hyvinvointia ammattilaisille, yrityksille ja kaikille ihanille asiakkaillemme ympäri Suomea.

Marja Putkisto, kirjailija & innovaattori, Method Putkisto Finland


1
POSTITUS
LÄHETYSOSOITE
2
SINUN TIETOSI
LASKUTUSTIEDOT
Lähetystiedot
Rekisteriselosteen löydät sivun alareunasta
Markkinoi kuten opetat!
Digituottamaan-valmentajiemme Artun ja Villen myyntipuheen käsikirjoitus on rakennettu työkirjassa opetettavalla “Tarina koostuu kuudesta eri osasta" -mallilla. (Työkirjan s. 35)
Tilaa nyt. Tarjouksemme on voimassa rajoitetun ajan. 
HINTAAN 49,90 €, sis. postituskulut ja alv. 24%

#digituottamaan-työkirjan 9 askelta

1.

Kannattava
kohderyhmä

PERUSTA KUNTOON

2.

Ongelmasta 
ratkaisuun

PERUSTA KUNTOON

3.

Koukuttava 
tarina

PERUSTA KUNTOON

4.

Toimiva 
ostopolku

OSTOPOLKU KUNTOON

5.

Vetovoimainen 
liidimagneetti

OSTOPOLKU KUNTOON

6.

Täydellinen 
tarjous

OSTOPOLKU KUNTOON

7.

Sisällöstä 
virtaa

LIIKENTEEN LÄHTEET JA SISÄLLÖT KUNTOON

8.

Liikenteestä 
kasvua

LIIKENTEEN LÄHTEET JA SISÄLLÖT KUNTOON

9.

Digi 
tuottamaan

LIIKENTEEN LÄHTEET JA SISÄLLÖT KUNTOON

Työkirjan sisältö

3 vaihetta ja 9 askelta

Yli 100 sivua ja 20 eri tehtävää! 

"Toimiva ostopolku on avain menestykseen."

Digivalmentajat
 
MARKKINOIT ITSE TAI KÄYTÄT KUMPPANIA - AVULLAMME OPIT, MITÄ ON TUOTTAVA DIGIMARKKINOINTI  
OPI - KEHITÄ - TOTEUTA - TEE TULOSTA
Työkirjassa on yli sata sivua täyttä asiaa. Opit arvioimaan, mikä on tärkeää, osaat kehittää omaa osaamistasi, osaat laittaa suunnitelmasi käytäntöön ja tiedät, mitkä asiat vaikuttavat tulokseen. Markkinoitpa itse tai sinulla on kumppani, sinun täytyy tietää, mitä konepellin alla tapahtuu.  
HINTA SISÄLTÄÄ ALV 24% JA POSTITUSKULUT!

Yrittäjä,

markkinoinnissa pelin ratkaisee se, pystyvätkö unelma-asiakkaasi samaistumaan sinuun.

Digituottamaan-valmennus on kolmen yrittäjän satojen tuntien työn tulos, ja olemme ammentaneet valmennukseen kaiken sen, mitä olemme yhteensä yli 60 vuoden kokemuksella markkinoinnista oppineet. 

Jouni Koistinen
• Digistrategi & CMO
• Mainostoimistoyrittäjä yli 30 vuotta
• Digimarkkinointia koko internetin ajan
• Markkinoinnin automaation konsultti
• HubSpot-partneri yli 8 vuotta
• Vahvuusalueet: markkinointiteknologiat, SEO-optimointi ja ostetun digimainonnan ratkaisut
• Karavaanarina kolunnut Keski-Euroopan ristiin rastiin

Tel: +358 (0) 44 045 9091
jouni@cocoinvest.fi
Arttu Käyhkö
• Markkinointistrategi ja viestintätoimisto Rookie Communications Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja
• Edellisessä elämässä ammattijääkiekkoilija, toimittaja ja päätoimittaja
• Luotsasi journalistisen uransa huipentumaksi kaupunkimedia Karjalan Heilin Vuoden kaupunkilehdeksi vuonna 2015
• Podcast-isäntä ja kolumnisti

Tel: +358 (0) 40 594 0285
arttu@rookiecom.fi

Ville Moilanen
• Sisältövelho ja idealinko
• Uudisti viestintäpäällikkönä ollessaan Joensuun kaupungin viestinnän
• Kymmenen vuoden ura toimittajana
• Osakas viestintätoimisto Rookie Communications Oy:ssa
• Intohimoinen kalastaja, joka uskaltaa parkkeerata Teslojen viereen vanhan Audinsa 

Tel: +358 (0) 50 547 7366
ville@rookiecom.fi

Yrittäjä, olet saapunut oikeaan paikkaan. 
"Markkinointipanostuksista menee aina puolet hukkaan. Ongelmana on, että kukaan ei tiedä, kumpi puoli." Tähän tulisi hymiö, mutta meitä yrittäjiä asia ei naurata. 

Fakta kuitenkin on, että tämä vanha totuus pitää valitettavan usein yhä kutinsa. Kun emme tiedä, mitä markkinoinnissa tapahtuu - mikä toimii, mikä ei toimi, miksi näin, mitä markkinointiin investoitu euro tuottaa vai tuottaako mitään - markkinointi on pakollinen paha ja kuluerä, josta leikataan heti, kun ajat ovat vähänkin tiukat. 

Kumppanit vaihtuvat vuoden välein, kokeilussa on milloin mikäkin työkalu, rahaa palaa, aikaa kuluu ja punainen lanka tuntuu olevan yhtä hukassa kuin aina ennenkin. 

Kuulostaako tutulta?  

Näin asian ei tarvitse - eikä pidä - olla, ja tätä varten on luotu Digituottamaan-työkirja ja -valmennuskokonaisuus. Markkinointi mahdollistaa kasvun, ja niin siihen pitää myös suhtautua. Ensin se pitää kuitenkin saada tuottamaan. 

Tässä työkirjassa annamme sinulle askelmerkit tuottavaan digimarkkinointiin. Saat selkeän prosessin, jossa tuottavan digimarkkinoinnin kannalta kriittiset palaset laitetaan paikalleen yksi kerrallaan. Emme yritä kurkotella kuuta vaan menemme eteenpäin askel kerrallaan ja aloitamme siltä tasolta, jossa sinun yrityksesi juuri nyt on. Kun suunta on selvillä, ei tarvitse loikkia, vaan perille ehtii askel kerrallaan.  

Yrittäjänä sinun on pakko ymmärtää tämän päivän markkinointia ainakin jollain tasolla, vaikka et operaattori olisikaan. Vain siten tiedät, millaisen tiimin tarvitset ja osaat puhua samaa kieltä mahdollisten kumppaneiden kanssa. Markkinointipalveluiden ostaminen on tunnetusti vaikeaa ja turhauttavaa ja epäonnistumisten mahdollisuus suuri, mutta perehtymällä tähän työkirjaan - vaikka vain pintapuolisesti - saat aivan eri eväät näihin keskusteluihin.

Tämä kirja tulee tarpeeseen, sen pystymme sanomaan yli 60 vuoden kokemuksen syvällä rintaäänellä. Työkirja pakottaa sinut syventymään paitsi markkinointiin myös liiketoimintaasi laajemminkin. Markkinointi lähtee aina liiketoiminnan tavoitteista, joten kirjan ensimmäinen osio omistetaan tavoitteiden määrittämiselle. 

Kuinka paljon saat hyötyä Digituottamaan-työkirjasta, riippuu pitkälti sinusta itsestäsi ja kuinka paljon olet valmis investoimaan aikaasi. Tehtävät eivät ole helppoja, ja osa niistä vaatii paljonkin pureskelua. Kirjan lopussa menemme jo varsin syvälle digimarkkinoinnin maailmaan ja termeihin. 

Kirja on kuitenkin suunniteltu niin, että siitä on apua monentasoiselle markkinoijalle tee-se-itse-pienyrittäjistä isojen yritysten in-house-tiimeille. Tarkoituksemme on, että kirja toimii oppaan lailla, palaat siihen päivittäin ja huomaat oppivasi koko ajan lisää. 

Jos taas koet oppivasi paremmin luomalla prosessin yhdessä asiantuntijoiden kanssa tai aikasi ei yksinkertaisesti riitä itseopiskeluun, sitä varten on Digituottamaan-valmennus. 

Emme käytä tässä termejä "timanttinen", "huikea" tai "matka" - vaikka kieltämättä mieli tekisi. Mutta yhden asian lupaamme: olet saapunut oikeaan paikkaan.  


Kunnioittaen, valmentajasi Jouni, Arttu ja Ville
COPYRIGHT & YHTEYSTIEDOT
Jouni Koistinen
Digistrategi
Coco Invest Oy
Tel: +358 (0) 44 045 9091
jouni@cocoinvest.fi
Arttu Käyhkö
Yrittäjä, toimitusjohtaja
Rookie Communications Oy
Tel: +358 (0) 40 594 0285
arttu@rookiecom.fi
Ville Moilanen
Osakas, sisällöntuottaja
Rookie Communications Oy
Tel: +358 (0) 50 547 7366
ville@rookiecom.fi